پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261947
نيروهاي مقاومت با الگوبرداري از بسيج توانسته‌اند در مقابل ارتش‌هاي جهان ايستادگي کنند
تاریخ انتشار : 1402/09/05 08:42:41
نمایش : 376
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت: امروز مي‌بينيم که تفکر و فرهنگ بسيج تبديل به يک الگو شده و اين الگوبرداري از بسيج ما را مي‌توانيم به‌وضوح در کشورهاي مقاومت ببينيم. نيروهاي مقاومت در يمن، عراق لبنان و حتي همين فلسطين با الگوبرداري از بسيج توانسته‌اند در مقابل مجهزترين و مدعي‌ترين ارتش‌هاي جهان ايستادگي کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به مناسبت هفته مبارک بسيج همايش اقتدار بسيجيان شهر فارسان همزمان با سراسر کشور در محل مصلاي امام حسين عليه‌السلام شهر فارسان برگزار شد.
 
در اين برنامه پرشور و حماسي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان با حضور در جمع بسيجيان ضمن تبريک اين ايام مبارک گفت: بسيج به‌واقع شاهکار امام خميني رحمه‌الله بود که به‌واسطه تکيه امام و انقلاب به مردم شکل گرفت و رفته‌رفته به بازوان قدرتمند نظام تبديل شد.
 
عليرضا عربي، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان در ادامه عنوان کرد: مردم تحت عنوان بسيج از همان ابتدا پاي‌کار انقلابشان ايستادند و به‌عناوين‌مختلف به ياري نظام و امام خود آمدند از زمان جنگ گرفته تا کارهاي فرهنگي و عمراني و کمک‌هاي مختلف بسيجيان همواره مشغول خدمت‌رساني به مردم و مستضعفين بودند و نظام و انقلاب با کمک بسيجيان توانستند بر مشکلات و بر خصومت‌ها و دشمني‌ها پيروز شوند و امروز ما در حال تبديل‌شدن به يک ابر قدرت منطقه‌اي و جهاني هستيم.
 
وي در ادامه عنوان کرد: امام خامنه‌اي فرمودند در حال نزديک شدن به قله‌ايم و خستگي و نااميدي ممنوع است و اين امر را به‌وضوح مي‌توانيم ببينيم. امروز مي‌بينيم که تفکر و فرهنگ بسيج تبديل به يک الگو شده و اين الگوبرداري از بسيج ما را مي‌توانيم به‌وضوح در کشورهاي مقاومت ببينيم. نيروهاي مقاومت در يمن، عراق لبنان و حتي همين فلسطين با الگوبرداري از بسيج توانسته‌اند در مقابل مجهزترين و مدعي‌ترين ارتش‌هاي جهان ايستادگي کنند.
 
وي در پايان گفت: يکي از ويژگي‌هاي بسيج و بسيجي ولايتمداري است و بسيجي ولايتمدار و انقلابي امروز بايد به‌فرمان رهبرش جهاد تبيين را در دستور کار خود قرار دهد. دشمن از طريق حمله نظامي نخواهد توانست کاري از پيش ببرد و تلاش مي‌کند از طريق پمپاژ رسانه‌اي موفقيت‌ها و دستاوردها را کوچک و مشکلات و کاستي‌ها را بزرگ جلوه دهد و راه مقابله با اين فتنه و اين جنگ ترکيبي جهاد تبيين است.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html